سیستم بویلر روغن داغ چگونه کار می کند؟ - فاطر اویل

سیستم بویلر روغن داغ از طریق لوله های سیم پیچ و مارپیچ شکل روغن را در بویلر رد می کند و گرما را منتقل می کند.
کویل دیگ روغن داغ بسته به ظرفیت طراحی به صورت یک کویل، دو کویل یا سه کویل طراحی و تولید می شود و هر کویل را می توان به صورت یک رشته، دو رشته یا سه رشته طراحی کرد.

سیستم بویلر روغن داغ نسبت به سیستم های بخار آب برتری دارند

کارکرد و نگهداری بویلر روغن داغ تقریباً همیشه ارزان‌تر از دیگ‌های بخار آب است. فشار زیاد مورد نیاز برای کارکرد دیگ های آب و بخار آنها را بسیار خطرناک تر از دیگ های روغن حرارتی می کند. از دیگر مزایای قابل توجه سیستم های روغن حرارتی، فقدان خوردگی، رسوبات آهکی و رسوب است که در دیگ های آب گرم یا بخار رایج است و بنابراین هزینه های عملیاتی دیگ بخار آب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

با استفاده از سیستم‌های روغن حرارتی، به کاربر قابلیت عملیات در دمای بالا (تا 600 فارنهایت با روغن‌های حرارتی آلی و 800 درجه فارنهایت با مواد مصنوعی خاص) در فشارهای بسیار کم داده می‌شود.

بویلر روغن داغ با نام های مختلفی شناخته می شوند

بسیاری از مردم در سراسر جهان از این سیستم ها با نام های مختلف یاد می کنند. سیستم بویلر روغن داغ، بخاری روغن حرارتی، سیستم روغن حرارتی، دیگ روغن حرارتی، بخاری سیال حرارتی، سیستم سیال حرارتی، دیگ روغن حرارتی، بخاری سیال ترمیک، بخاری روغن داغ، سیستم روغن داغ و دیگ روغن داغ. همه آنها به یک نوع سیستم انتقال حرارت فاز مایع حلقه بسته اشاره دارند. و بسیاری از مردم از اصطلاح بویلر روغن داغ یا دیگ روغن حرارتی یا دیگ مایع حرارتی استفاده می کنند.

سیستم های انتقال حرارت سیالات

سیالات انتقال حرارت معمولاً از طریق هیترهای چوبی، گازی، روغنی یا الکتریکی به گردش در می‌آیند. سیال با تماس مستقیم با المنت بخاری گرم می شود، در مسیر مورد نظر پمپ می شود و به سیستم گرمایش باز می گردد.

این یک فرآیند مداوم است و بویلر روغن داغ بسیاری از کارخانه ها به طور مداوم کار می کند. سیالات انتقال حرارت معمولاً در صورتی پایدار هستند که کمتر از حد پایداری حرارتی خود (TSL) کار کنند و توسط عوامل خارج از سیستم آلوده نشوند.

گاهی اوقات، در سیستم گرمای بیش از حد و آلودگی رخ می دهد، که باعث تشکیل مواد نامحلول کربن می شود که روی سطوح سیستم و سطوح انتقال حرارت رسوب می کند. ته نشین شدن مواد جامد می تواند باعث مسدود شدن لوله ها و دریچه های سیستم شود.

رسوب گیری راندمان کلی سیستم انتقال حرارت را کاهش می دهد، سایش آب بندی های دینامیکی را افزایش می دهد و حتی می تواند باعث فرسودگی یا ترک خوردن سطوح بخاری شود.

طراحی و تولید بویلر روغن داغ

می توانید سیستم بویلر روغن داغ مورد نیاز کارخانه خود را به فاطر اویل بسپارید. ما با استاندارد های روز دنیا برای شما بهترین و با کیفیت ترین بویلر روغن داغ را طراحی و تولید می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *